Intrebări frecvente

1. Ce tipuri de utilizatori pot folosi platforma Părinte-Profesor™ ?

2. Cine asigura actualizarea situatiei şcolare ale elevilor din şcoală ?

3. Cine are acces la situatia şcolara a copilului meu ?

4. Care este nivelul de securitate asigurat de platforma Părinte-Profesor™ ?

5. Sunt director de şcoală şi sunt interesat să utilizez platforma in şcoala noastra. Putem beneficia de o perioada de test ?

6. Sunt părinte şi doresc sa beneficiez de acest serviciu pentru copilul meu. Ce pot sa fac ?

7. Sunt director de şcoală şi sunt interesat să utilizez platforma in şcoala mea. Care este infrastructura tehnica de care avem nevoie ?

8. Sunt directorul unei şcoli care doreşte să folosească platforma pentru un număr redus de elevi. Care este numărul minim de elevi pentru care putem beneficia de platforma Parinte-Profesor™ ?

1. Ce tipuri de utilizatori pot folosi platforma Părinte-Profesor™ ?

In acest moment platforma Părinte-Profesor™ oferă pentru fiecare şcoală in parte, patru tipuri de conturi: pentru directori, pentru secretariat, pentru profesori şi părinti.

2. Cine asigura actualizarea situatiei şcolare ale elevilor din şcoala ?

Această responsabilitate revine şcolii care foloseşte platforma Parinte-Profesor™. Furnizorii serviciului nu pun nici o constrangere cu privire la persoanele care vor actualiza situatia şcolara, in masura in care ei sunt desemnati de şcoala (cadre didactice, personal administrativ etc.)

3. Cine are acces la situatia şcolară a copilului meu ?

Fiecare părinte are acces doar la situatia şcolara a propriului copil. Niciun părinte nu are acces la situatia şcolară a unui alt copil decat al lui.

4. Care este nivelul de securitate asigurat de platforma Părinte-Profesor™ ?

Nivelul de securitate oferit de platformă este similar celor oferite de serviciile de “online banking” oferite de unele bănci. Atat informatiile dvs. de acces cat şi situatia şcolara a copilului dvs. sunt transmise prin intermediul unei conexiuni criptate (HTTP prin Secure Socket Layer).

5. Sunt director de şcoală şi sunt interesat să utilizez platforma in şcoala noastră. Putem beneficia de o perioada de test ?

Oferim oricărei şcoli o perioadă de testare de 30 zile calendaristice. Pe parcursul acestei perioade, şcoala nu are obligatii financiare sau de alt fel fată de companie.

6. Sunt parinte şi doresc sa beneficiez acest serviciu pentru copilul meu. Ce pot sa fac ?

Pentru a beneficia de acest serviciu vă rugăm să ne scrieti o solicitare la adresa office@parinte-profesor.ro in care să precizati şcoala (şi clasa) la care este inscris copilul dvs. In decurs de maxim 5 zile lucrătoare un reprezentant al firmei noastre va lua legatura cu şcoala dvs. in vederea includerii acesteia in platformă.

7. Sunt director de şcoala şi sunt interesat sa utilizez platforma in şcoala mea. Care este infrastructura tehnica de care avem nevoie ?

Intreaga infrastructura informatica necesara functionarii platformei este asigurata şi intretinuta de catre compania noastra (fara costuri suplimentare). Aceasta constă in servere care oferă acces non-stop parintilor şi cadrelor didactice cat şi servere care asigură copii de sigurantă zilnice (back-up) ale informatiilor din şcoala dvs. Scoala dvs. are nevoie doar de o conexiune la Internet prin care personalul scolii să poată accesa serviciul.

8. Sunt directorul unei şcoli care doreste să foloseasca platforma pentru un numar redus de elevi. Care este numărul minim de elevi pentru care putem beneficia de platforma Parinte-Profesor™ ?

Nu exista un număr minim de elevi. Platforma poate fi folosită de şcoli de orice dimensiuni.

Daca nu găsiţi intrebarea dvs. in lista de pe aceasta pagină, vă invităm să ne contactaţi

Contact
office@parinte-profesor.ro